Thursday, February 2, 2012

EVE LADY PLUS SUPLEMEN YANG MENGATASI MASALAH KEPUTIHAN DAN BAU.

Stress dalam kehidupan seharian boleh mengubah keghairahan seks wanita. Mungkin kesibukan hari anda dan kelelahan yang anda rasakan menjelang malam telah membuatkan anda merasa kurang tertarik. Sayangnya hanya dengan mengelakkan seks tanpa batas bisa merosakkan hubungan, jadi saatnya untuk mencari penyelesaian. Jika anda ingin mengembalikan rasa keintiman antara anda dan pasangan anda, jangan berfikir lagi! Lady Plus merupakan jawapan untuk mengembalikan seksualiti anda. Apakah Lady Plus? Lady Plus adalah suplemen kesihatan libido wanita yang selamat dan semulajadi. Ia membantu anda memperoleh kembali ghairah, nafsu, dan rangsangan seksual. Ini adalah produk pengukuhan libido semulajadi yang dibuat khusus bagi kaum wanita; memperbaiki 'foreplay', mempercepatkan berahi, dan meningkatkan respon seksual dengan mengencangkan dan oxygenating sistem pembiakan. Dengan Lady Plus, keintiman sekali lagi menjadi jambatan antara minda, tubuh dan jiwa sensualiti anda. Melonjakkan Libido anda dan mengembalikan keberahian. Meningkatkan Keghairahan dan mengukuhkan Respon Seksual anda. Meningkatkan Pengalaman seksual Anda Dengan Orgasme yang hebat dan lebih mendalam . Rasai keperibadian yang seksi dan hidupkan semula keberahian anda untuk seks yang intim, panas dan ghairah.


Anda tidak perlu gusar kerana Manjakani yang terdapat didalam Lady Plus dapat membantu mengatasi masalah keputihan yang anda alami.Keberkesanan manjakani terbukti lebih-lebih lagi dalam merawat keputihan, sakit tekak, ulser dan masalh kulit. Kajian menunjukkan yang manjakani kaya dengan tannin, vitamin A dan C, kalsium, asid galik, fiber, protin dan karbohidrat. Selain itu, manjakani juga mengandungi unsur estrigen, anti-mikrob dan anti-radang. Kandungan tannin yang kaya dalam manjakani menyebabkan ia digunakan secara meluas di dalam perubatan tradisional lebih-lebih lagi dalam pemulihan kerosakan tisu luaran dan juga mengetatkan vagina yang kendur akibat proses kelahiran. Kajian juga menunjukkan yang estrigen dalam manjakani membantu untuk pertumbuhan tisu vagina yang baru, menguatkan dan menganjalkannya.




Best Giler kesannya maka tiada lagi rasa dingin dan hambar!!!!Rasai kehebatan Eve Lady Plus sekarang!

HUBUNGI SAYA 017-6720162 (sir) / 017-3250565 (ana) @ PM http://facebook.com/EveMiracle

1 ktk RM90(15pek) 2 ktk RM170(30 pek) {Semenanjung}
1 ktk RM100(15pek) 2 ktk RM180(30pek) {Sabah/Sarawak} Pos percuma seluruh Malaysia.
1 ktk RM120(15pek) 2 ktk RM200(30pek) {Brunei/Singapura} Pos dan surcaj belum termasuk.

No comments:

Post a Comment

SHAPE PLUS TIRUAN! AWAS

Peringatan utk semua tolong beli yang ORIGINAL sebab yang tiruan akan memudaratkan diri anda.Jadilah pengguna yang bijak!!!!!