Tuesday, January 17, 2012

Lady Plus Produk kesihatan Dalaman Wanita

E.V.E. Lady Plus

Bahan-bahan semulajadi dalam produk ini adalah Cranberry Extract, L-Arginine , Kacip Fatimah, Manjakani Extract, Soy powder , Yam Powder ,Lobata Powder ,Isoflavone Powder ,Maca Extract , Isoflavone Powder. Lady
Plus merupakan jawapan untuk mengembalikan rasa keintiman antara anda dan pasangan anda. Dengan Lady Plus, keintiman sekali lagi menjadi jambatan antara minda, tubuh dan jiwa sensualiti anda.







Apakah Lady Plus?

Lady Plus adalah suplemen kesihatan libido wanita yang selamat dan semulajadi. Ia membantu anda memperoleh kembali ghairah, nafsu, dan rangsangan seksual. Ini adalah produk pengukuhan libido semulajadi yang dibuat khusus bagi kaum wanita; memperbaiki 'foreplay', mempercepatkan berahi, dan meningkatkan respon seksual dengan mengencangkan dan oxygenating sistem pembiakan. Dengan Lady Plus, keintiman sekali lagi menjadi jambatan antara minda, tubuh dan jiwa sensualiti anda. Alamilah pengalaman kembali ke zaman anak dara dengan Lady Plus yang membantu melonjakkan Libido anda dan mengembalikan keberahian, meningkatkan Keghairahan dan mengukuhkan respon seksual anda. Hadiahkan kenikmatan yang tidak terhingga serta kongsi kebahagiaan seksual bersama pasangan anda dengan orgasme yang hebat dan lebih mendalam.

Fungsi utama Lady Plus:

1. Mencegah gangguan menopaus
2. Mencegah kanser payudara
3. meningkatkan libido
4. menggalakkan metabolisme
5. Pertambahan daya seksual
6. Meningkatkan fungsi imun
7. Stabil hormon wanita
8. Meningkatkan peredaran darah
9. mengetatkan faraj
10. Kurangkan kedutan
11. menguatkan payudara
12. Meningkatkan keanjalan kulit

Rasai keperibadian yang seksi dan hidupkan semula keberahian anda untuk seks yang intim, panas dan ghairah.

Serving Size : 4g/ sechet

HARGA 1 SET UTK 1 BULAN ( 2 BOX)

SEMENANJUNG: RM170 SABAH/SARAWAK: RM180 (POS PERCUMA)

TESTIMONI PENGGUNA LADY PLUS.






No comments:

Post a Comment

SHAPE PLUS TIRUAN! AWAS

Peringatan utk semua tolong beli yang ORIGINAL sebab yang tiruan akan memudaratkan diri anda.Jadilah pengguna yang bijak!!!!!