Wednesday, April 27, 2011

Eve Collagen

www.eve-collagen.com

Founded in 2010, Eve today  is at the forefront of professional beauty and slimming care. Currently headquartered in Shah Alam, Selangor, we began as a modest direct selling company which quickly grew to become one of the most established brand name in slimming and beauty. It is this success that has prompted us to shift our focus to the highly competitive retail market in 2010.



 
E.V.E Fiber...mengatasi masalah sembelit n menyingkirkan toksin didalam usus... Amat sesuai diambil bersama Shape Plus Slimming Juice untuk kesan lebih optimum..

Membuang toksin dari badan boleh membantu menurunkan berat badan. Sel2 lemak dalam badan mengandungi toksin2.Lagi meningkat toksin dalam badan, lagi bnyk Sel2 lemak dihasilkan. Dengan membuang toksin dalam badan, badan kita membantu menyerap vitamin dan mineral yg mana akan meningkatkan metabolisme badan dan membolehkan ia berkeja dgn berkesan.Membuang toksin bukan sahaja boleh mengurangkan berat badan, ia juga mengubati masalah perut, migrain, sakit sendi, dan kelesuan. EVE Fiber boloeh menyahtoksin dlm badan anda dgn cepat dan berkesan :) harga promosi ditawarkan..

Harga termasuk Pos:-
1kotak=RM70 (semenanjung) / RM80 (sbh/srwk)
2kotak=RM130 (semenanjung) / RM140 (sbh/srwk)

if berminat nak order buleh buat transfer payment ke akaun saya

maybank -512080772172
Mohd Nasir Hassan
Setelah bayaran disahkan produk akan di hantar dengan khidmat pos laju.Sila sms nama penuh, alamat dan no tel anda setelah bank in.



Pengarah Urusan Bumiputera

No comments:

Post a Comment

SHAPE PLUS TIRUAN! AWAS

Peringatan utk semua tolong beli yang ORIGINAL sebab yang tiruan akan memudaratkan diri anda.Jadilah pengguna yang bijak!!!!!